CITROËN JUMPER I CITROËN Ë-JUMPER
Elektryczny lub silnikiem diesla.
Poznaj Citroëna ë-Jumper i Citroëna Jumper. Obie wersje zapewniają pasażerom równie wysoki komfort i mają identyczną pojemność oraz ładowność furgonetki.
Porozmawiajmy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.
Elektryczny lub silnikiem diesla.
Poznaj Citroëna ë-Jumper i Citroëna Jumper. Obie wersje zapewniają pasażerom równie wysoki komfort i mają identyczną pojemność oraz ładowność furgonetki.
Wersja Driver została opracowana z myślą o profesjonalistach, którzy spędzają dużo czasu za kierownicą pokonując trasy w mieście i jego okolicach.
Aby ułatwić im pracę, wyposażyliśmy nasz samochód dostawczy w liczne systemy wspomagające kierowcę dostępne w ramach Pakietu Bezpieczeństwo (Active Safety Brake, monitoring pasa ruchu, monitorowanie ograniczeń prędkości, automatyczne przełączanie świateł itp.).
Całości dopełniają elementy zwiększające komfort, takie jak ekran dotykowy 5” z nawigacją i gniazdem USB, światła przeciwmgłowe i kamera cofania, która ułatwia manewrowanie.
Citroën Jumper w wersji Worker przeznaczony jest dla profesjonalistów, którzy przewożą pracowników i sprzęt na różnych rodzajach placów budowy.
Dostępne opcje dostosowane są do takiego profilu eksploatacji samochodu. To m.in. dodatkowe elementy ochronne, takie jak czarne osłony nadkoli, płyta zabezpieczająca silnik od spodu osłony przeciwbłotne z przodu i z tyłu. Samochód wyposażony jest również w zaawansowany, inteligentny system kontroli trakcji, opony wielosezonowe i układ kontroli zjazdu ze wzniesienia.
Nie zapomnieliśmy o komforcie – wersja Worker wyposażona jest w klimatyzację, chłodzony schowek przed pasażerem, Bluetooth, system audio, gniazdo USB, tempomat i otwieraną podstawkę na dokumenty na desce rozdzielczej.
Tym, co w szczególny sposób wyróżnia Citroëna Jumper na tle innych przedstawicieli segmentu, jest niezwykła łatwość korzystania z przestrzeni ładunkowej. Drzwi skrzydłowe z tyłu otwierają się pod kątem 96° lub 180° i wyposażone są w przemyślany system składanych uchwytów. Dostępna jest również opcja drzwi otwieranych pod kątem 270°, które można przymocować do burt nadwozia korzystając ze specjalnych uchwytów. Metalowa przegroda oddziela kabinę pasażerską od przestrzeni ładunkowej i zabezpiecza podróżujących przed przewożonymi przedmiotami oraz hałasem.
Jumper uznawany jest za lidera segmentu pod względem szerokości przestrzeni ładunkowej: pomiędzy nadkolami (1,42 m), pomiędzy burtami nadwozia (1,87 m). Objętość przestrzeni ładunkowej wynosi od 8 do 17 m³.
Wybierz wersję, która najbardziej odpowiada potrzebom Twojej firmy:
-4 długości: L1 (4,963 m – 37 kWh), L2 (5,413 m – 37 kWh), L3 (5,998 m – 70 kWh) i L4 (6,363 m – 70 kWh)
-3 rozstawy osi: 3 m (L1), 3,45 m (L2) i 4,035 m (L3 i L4)
-3 wysokości: 2,254 m (H1), 2,524 m (H2), 2,764 m (H3)
Największa w segmencie szerokość przestrzeni ładunkowej: 1,42 m pomiędzy nadkolami i 1,87 m między burtami nadwozia.
Objętość przestrzeni ładunkowej: L1H1: 8 m³ / L2H2: 11.5 m³ / L3H2: 13 m³ / L4H2: 15 m³ / L4H3: 17 m³.
Zasięg do 340 km.
Citroën ë-Jumper dostępny jest z akumulatorami w dwóch wersjach pojemności zapewniającymi zróżnicowany zasięg:
-200 km w cyklu WLTP w przypadku akumulatorów o pojemności 37 kWh (w wersjach L1 i L2),
-340 km w cyklu WLTP w przypadku akumulatorów o pojemności 70 kWh (w wersjach L3 furgon i L2S podwozie z kabiną).
Akumulatory objęte są gwarancją na 8 lat lub 160 000 km.
100 % Wydajnej jazdy.
Spokojna i płynna jazda w trybie elektrycznym:
-silnik o mocy 120 KM,
-moment obrotowy 260 Nm,
-cicha praca silnika,
-brak zmiany biegów.
Prędkość maksymalna wynosząca odpowiednio 110 km/h (wersje o DMC 3,5 t) i 90 km/h (wersje o DMC 4 t, kategoria N2).
Proste i praktyczne ładowanie.
Masz do wyboru kilka metod ładowania:
-Publiczne stacje o mocy 50 kW: uzupełnienie 80% energii w 45 min. bez względu na pojemność akumulatorów,
-Wall Box o mocy 22 kW: od 5 godz. do 9 godz. w zależności od pojemności akumulatorów,
-Wall Box o mocy 7 kW: od 6 godz. do 12 godz. w zależności od pojemności akumulatorów.
Dzięki partnerstwu z firmą Elocity Citroën zapewni Ci pełne wsparcie, od audytu instalacji elektrycznej po montaż wybranego rozwiązania do ładowania.
Citroën ë-Jumper przenosi pasażerów w nowy wymiar komfortu i poprawia ich samopoczucie:
-Możliwość wjazdu do stref objętych ograniczeniami w ruchu pojazdów spalinowych,
-Brak emisji CO2, hałasu, wibracji i odgłosu pracy silnika: bezstresowa eksploatacja,
-Natychmiastowa dostępność momentu obrotowego zapewniająca niezwykle płynną jazdę,
-Schowki w przemyślany sposób rozmieszczone w kabinie.
To zalety, które z pewnością docenisz podczas codziennych podróży. Nie będziesz w stanie się bez nich obejść!
Akumulatory w Citroënie ë-Jumper umożliwiają pokonanie:
* Protokół WLTP (światowa zharmonizowana procedura testowa samochodów lekkich) zapewnia użytkownikom dostęp do bardziej precyzyjnych i realistycznych danych dotyczących zasięgu, określonych w oparciu o rzeczywiste warunki eksploatacji samochodu.
Masz do dyspozycji kilka metod ładowania – wybierz taką, która jest dostępna w Twojej okolicy i odpowiada oczekiwaniom dotyczącym zasięgu samochodu.
W domu lub pracy możesz korzystać ze stacji Wall Box. W zależności od pojemności akumulatorów uzupełnisz 100% energii w czasie:
Akumulatory naładujesz najszybciej podłączając samochód do stacji szybkiego ładowania o mocy 100 kW. Uzupełnisz w ten sposób 80% energii w 30 min., zarówno w przypadku akumulatorów o pojemności 50 kWh, jak i 75 kWh.
Gniazdo ładowania zlokalizowane jest za lewymi przednimi drzwiami. Wyposażone jest w diodę, która sygnalizuje etap procesu. Standardowym wyposażeniem samochodu jest kabel typ 3 o długości 8 metrów, kompatybilny z Wall Box i publicznymi stacjami ładowania.
W razie potrzeby w dziale akcesoriów można zakupić kabel, który umożliwia podłączenie samochodu do standardowego lub wzmocnionego gniazdka.
Citroën ë-Jumper wyposażony jest w ładowarkę pokładową o mocy 22 kW.