Kontakt
Volkswagen Volkswagen Dostawcze Škoda Seat Cupra Mazda DS Automobiles Citroën Opel Peugeot serwis Maxus Leapmotor
Autoryzowane salony i serwisy

Charyzmatyczny, smukły i elegancki design DS N°8 odzwierciedla nową sylwetkę SUV-a Coupé.

 

DS N°8 to idealne połączenie piękna i osiągów, oferujące luksus wszystkim kierowcom i pasażerom, którzy często podróżują. Jego komfortowe wnętrze, akustyka i zastosowane technologie dowodzą doskonałości francuskiego rzemiosła i zamieniają każdą podróż w niezapomniane przeżycie.

Przesuwamy granicę osiągów

 

• zasięg do 750 km w cyklu mieszanym zgodnie z normą WLTP

• do 500 km zasięgu w jeździe autostradą

• 10 min ładowania zwiększa zasięg o 200 km

• CX 0,24: najlepsze parametry aerodynamiczne w tym segmencie

• akumulator dalekiego zasięgu produkowany we Francji

WIĘKSZY ZASIĘG ELEKTRYCZNY

 

W ramach Free2move Charge oferujemy kompleksowe i zindywidualizowane rozwiązania w zakresie ładowania, które zapewnią Ci dostęp do energii w każdej sytuacji: w domu – dzięki najnowszym ładowarkom podłączonym do internetu i montowanym przez profesjonalnych instalatorów, oraz w podróży – w najrozleglejszej sieci publicznych stacji ładowania w Europie.

DS Automobiles oferuje także przydatne na co dzień rozwiązania i wyposażenie skomunikowane z internetem.

PLUG & CHARGE

System „Plug & Charge” umożliwia kierowcom nowoczesnych samochodów elektrycznych ładowanie pojazdu poprzez podłączenie go do kompatybilnej szybkiej ładowarki bez konieczności użycia identyfikatora RFID lub karty płatniczej do uregulowania należności.

SAMOCHÓD JAKO ŹRÓDŁO PRĄDU

Ta przydatna funkcja pozwala zasilać urządzenia elektryczne z wysokonapięciowego akumulatora DS N°8. Można w ten sposób na przykład podładować elektryczny rower lub zasilić elektronarzędzie. Instalacja dostarcza do 3 kW mocy i prąd 16 A.

ŁADOWARKA 22 KW

Trójfazowa pokładowa ładowarka o mocy 22 kW może skrócić czas ładowania nawet trzykrotnie.

KOMFORT PIERWSZEJ KLASY

N°8 przesuwa granice komfortu, by zapewnić najlepsze samopoczucie na pokładzie niezależnie od pory roku. Poszczególne funkcje i rozwiązania, takie jak podgrzewana kierownica, ocieplacz karku, podgrzewane fotele z funkcją masażu, a także panoramiczny szklany dach, przez który do wnętrza wpada naturalne światło, gwarantują wysoki poziom komfortu termicznego i wyjątkowe doświadczenie z przebywania w pojeździe.

Ergonomiczne fotele

W fotelach klasy premium w modelu N°8 zastosowano nowe udogodnienie dla kierowcy i pasażera z przodu: regulowane boczne sekcje oparcia.

Ta innowacyjna funkcja w postaci dwóch pneumatycznych kieszeni po bokach oparcia znacznie poprawia podparcie boczne i komfort podróżowania na przednich fotelach.

DS neck warmer

Ukryty w tapicerce przedniego fotela i podświetlony półprzezroczystym logo DS o kryształowym wyglądzie, DS NECK WARMER jest inspirowany biżuterią, aby podkreślić materiały i finezję siedzenia. Jego dyfuzor delikatnie ogrzewa tył szyi pasażerów.

Panoramiczny dach

Prawdziwy raj dla spragnionych słońca: duża szklana powierzchnia nad głowami osób podróżujących na wszystkich fotelach nie powoduje jednak nadmiernego nagrzewania wnętrza. Niskoemisyjne, dodatkowo przyciemniane szkło odbija promieniowanie podczerwone, by ochronić kabinę przed przegrzaniem latem i wychłodzeniem zimą.

 

Pionowy układ świateł LED w kształcie litery V wizualnie umieszcza samochód na drodze i podkreśla jego status, prezentując elektryfikację i technologię.

 

Całość uzupełnia 8 diod LED w kształcie rombów ustawionych poziomo, nawiązując do słynnego wzoru giloszowego „Clous de Paris”. Przednią część nadwozia uatrakcyjnia kratka DS LUMINASCREEN, która świeci niczym urzekające spadające gwiazdy.

 

 

TRYB OPEROWANIA JEDNYM PEDAŁEM

Tryb operowania jednym pedałem umożliwia kontrolowanie prędkości jazdy samochodu elektrycznego za pomocą jednego pedału. Zmniejszenie nacisku na pedał przyspieszenia powoduje zmniejszanie prędkości i hamowanie rekuperacyjne, czyli zamianę energii kinetycznej na elektryczność doładowującą akumulator. System ten istotnie przyczynia się do zwiększenia zasięgu.


TRZY TRYBY HAMOWANIA REKUPERACYJNEGO

Na podstawie doświadczeń zgromadzonych w wyścigach Formuły E zoptymalizowaliśmy działanie hamowania rekuperacyjnego. Jest to rodzaj hamowania silnikiem, który umożliwia zamianę energii kinetycznej na elektryczność podczas wytracania prędkości. Wytwarzany wtedy prąd doładowuje akumulator trakcyjny N°8. Dostępne są trzy tryby hamowania rekuperacyjnego (oprócz tradycyjnego hamowania pedałem hamulca), różniące się intensywnością działania układu rekuperacyjnego.

Wyszukiwarka samochodów

Znajdź samochód dla siebie